top of page
  • תמונת הסופר/תלי בר

blue yety מקרופון

יוצר הקלטות ייחודיות במחשב באמצעות מיקרפוני USB רבי המכר מבית Blue. , ניתן להפיק הקלטות באיכות אולפנית בקלות. ארבעה מערכי תבניות נפרדים מציעים גמישות מדהימה המאפשרת להקליט קולות, מוזיקה, פודקאסטים, ערוצי שמע לסרטונים, ראיונות ואפילו הרצאות בקריפטוזואולוגיה בדרכים שבדרך כלל מצריכות מספר מיקרופונים. ניתן להשתמש ב2 מצבי מקרפון , אופציה ראשונה עומד על השולחן אופציה שניה המתקן המחובר לשולחן בצורת זרוע והמקרפון מותנה מטה , למיקרופון הוורסטילי מגוון מקורות צליל, טכנולוגיית הקפסולה המשולשת שלBLUE YETI מספקת ארבעה מצבי עבודה נפרדים לבחירתך:


מצב קרדיואידי

פתרון מושלם לפודקאסטים, הזרמת משחקים, ביצועי קול, דיבוב וכלי נגינה. במצב זה נקלטים בעיקר מקורות צליל שנמצאים מול המיקרופון במלוא העושר והנפח הצלילי.


מצב סטריאו

שימוש בערוץ השמאלי ובערוץ הימני כדי לקלוט תמונת צליל רחבה וריאליסטית. פתרון אידיאלי להקלטת גיטרה אקוסטית או מקהלה.


מצב אומני (רב-כיווני)

קליטת צליל באופן שווה מכל הכיוונים. מצב זה מתאים ביותר למקרים שבהם מעוניינים לקלוט את ה-Ambience, כלומר את האווירה של המקום – כמו בהקלטת להקה בביצוע חי, פודקאסט מרובה משתתפים או שיחת ועידה.


מצב דו-כיווני

הקלטה כשמקור הצליל נמצא בחזית ומאחורי המיקרופון. מתאים להקלטת דואט או ראיון של שני משתתפים.


שליטה מלאה בתהליך ההקלטה עם Yeti Blue


BLUE YETI כוללת בקרי אולפן לעוצמת קול באוזניות, בחירת תצורת הקליטה, השתקה מיידית והֶגְבֵּר (Gain) המיקרופון, כל המאפיינים שמעניקים לך שליטה מלאה בכל רמה של תהליך ההקלטה. במקרה של בעיות עיוות (Distortion) או משוב (Feedback) במהלך הקלטה של מקור צליל עוצמתי במיוחד, כגון צליל מחריש אוזניים של מפולת שלגים, הפתרון הפשוט הוא כוונון רגישות המיקרופון בעזרת בקרת ההֶגְבֵּר. ואם תרצה לצאת להפסקה במהלך פודקאסט, השתמש בלחצן ההשתקה המיידית.


המיקרופון כולל שקע אוזניות בגודל 3.5 מ"מ שמאפשר להאזין להקלטה בזמן אמת ללא השהיה, כך שצליל שנוגן יישמע מייד, ולא אחרי 3 שניות. ניתן לכוונן את עוצמת השמע באוזניות באמצעות הבקר שבחזית המיקרופון.


מיקרופון USB ורסטילי להקלטה מקצועית



ניתן לסובב את BLUE YETI על צירו ביחס למקור הצליל לקבלת איכות צליל אופטימלית. ברגע שנקבעה הזווית הרצויה, מהדקים את כפתורי החיזוק והמיקרופון יישאר במצב שנקבע. BLUE YETI הוא מיקרופון מסוג Side-address, ולכן הקליטה הטובה ביותר מתקבלת ישירות מולו. ניתן גם להטות אותו כלפי מטה לצורך ניוד או לנתקו מהבסיס כדי להרכיב אותו על מעמד למיקרופון או על בולם הזעזועים (Shockmount) מדגם Radius II.





30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page